יח: מה לכל אשמות שבתורה שמעכבין
יל"ע הרי כל האשמות מעכבות בכפרתו - אף אשם נזיר לפי רבנן, וכל האשמות אינן מעכבין בהמשך חיובו ומצותיו ואיך נילף מכל אשמות שמעבות כפרה שאשם נזיר יעכב אותו לא רק בכפרתו אלא אף בהמשך נזירותו
אברהם יוסף שווארץ
שלום
הכוונה להוכיח מאשמות דמחוסר כיפורים, שהאשם מעכב את גמר כפרתו, שאינו אוכל בקודשים עד שיביא אשמו, וכפרש"י. וזה דומה לנזיר שלא הושלמה נזירותו לגמרי עד האשם.
יוסי בן ארזה