שלום וברכה
סוכה נו:
רש״י ד״ה דל בדל כו׳ דל הסר כמו דל רגלים (ר"ה דף ז:) וכדגרסינן בריש מסכת (דף ב.) דל עשתרות קרנים איכא צל סוכה דל דפנות ליכא צל סוכה דל מעשר בהמה (ר"ה דף ז:)
צ״ע, חדא, מדוע התחיל להביא מקור מראש השנה ולא מריש המסכת. ועוד, מדוע הפסיק בין המקור מראש השנה למקור מראש השנה עם המקור ממסכת סוכות.
החותם בכבוד רב,
שמואל דוד
י"ל שרש"י כתב לפי מה שעלה בדעתו ראשון. ומסיבה כלשהי זה סדר הדברים שעלה בלבו.
גמר חתימה טובה.
יוסי בן ארזה