ולמאן דנפקא ליה תרוייהו כו׳. קשה קצת מדוע לא כתב הגמרא ״ולרבנן״ וצ״ב.
תודה,
שמואל
נראה לכאו' שהגמ' רצתה להבהיר שהמחלוקת בין רבי סימאי לבין בר פלוגתא שלו אינה תלויה במחלוקת שמבוארת עד עכשיו בסוגיא בין המשנה (ונקרא בלשון הגמ' כאן רבנן) שזב מטמא בכל שהוא לבין רבי ישמעאל שזב צריך חתימת פי האמה, אלא המחלוקת בין רבי סימאי לשכנגדו הוא מחלוקת חדשה מאיפה לומדים זב בעל שלש ראיות. לכן הגמ' לא כתבה ולרבנן דא"כ היינו חושבים שזה בהכרח רבנן דסוגיין דלעיל.
שבוע טוב,
דוד בלום