כ: ומה במקום שאסורה להדיוט .... ומה במקום שכירתך סתומה
יל"ע אמאי לא אמרינן דיו מתחילת הדין, ונימא דמקום שכירתך רבך פתוחה הוא דדוקא לגבי חובות היום
רשד"ה לא תימא מדאורייתא מיחזי חזי, דלה' משמע כל לה'
יל"ע דבדף יב. איתא דבית הילל התירו משום מתוך, וא"כ כל דלא סבירא להו למיעוטא דבית שמאי למעט לכם ולא לגבוה, מהיכ"ת לאסור דבעינן קרא להתיר.
שווארץ
שלום
לא הבנתי, הלא אבא שאול סובר שנדרים ונדבות קרבים ביו"ט לבית הלל.
יתכן שצריך למילף מלה' כי היכי דלא נמעט לכם ולא לגבוה, וכדאמרינן בעלמא כיוצא בזה.
בברכה. יוסי בן ארזה