שלום וברכה לכבוד תלמידי חכמים העצומים של כולל עיון הדף
בגמ' צ. עבד ש שני שותפין, הנה ברמב"ם מובא הלכה זו בפשטוץ - דהיינו שני שותפין ממש, ודלא כרש"י ותוס'
אממנם יל"ע דהרי קיי"ל כרבי אליעזר בן יעקב, שהשותפין שנדרו הנאה זה מזה, זה נכנס לתוך שלו, דהיינו שבזמן שהוא משתמש בשלו הוא נחשב לגמרי שלו, וא"כ הרי באותה שעה הוי כספו המיוחד לו
סוף סוף אין זה כספו המיוחד לו, כלומר שלו בלבד. שהקניין שבאותו זמן לא מבטל את קניינו של השני בו לזמן שלאחר כך.
יוסי בן ארזה