ממה שכתב העין משפט משמע שהלכה כר"נ. ועוד דיש כלל שאחרי אביי ורבא הלכה כבתראי.
ויש לעיין, האם ר"נ הוא בתר רבא. ועוד דבמ"ב סי' תרצג סק"ז משמע דמרן פסק כרבא וצ"ב.
שכמ"ה
הקטן אהרן ברכה הי"ו, ק"ק מילאנו יע"א
רב נחמן חי בדור שלפני רבא.
בברכה,
מ. קורנפלד
עדיין קשים דברי העין משפט שם, דאנו יודעים דקודם רבא ואביי תלמיד ורב הלכה כרב.
כל זה רק עד רבא.
מרדכי קורנפלד
כולל עיון הדף
ועד בכלל?
כן