ט. מעיני מעיני, יל"ע דאין למידין למד מן הלמד בקדשים, ואיך למידים כל הדרשות האלו לדעת מתי חייב בקרבן.
אברהם יוסף שווארץ
ג"ש מג"ש למדים מן הלמד. ע' זבחים נ.
בברכה. יוסי בן ארזה
נכון, אבל עיקר השאלה הוא מלמידין עליון מן תחתון.
אם נדון ו' מוסיף כהיקש, הרי לר"פ ורבינא בזבחים נ דבר הלמד בג"ש חוזר ומלמד בהקש.
ואמנם לדעה אחת שם לא מצינו שלמדים, אך י"ל דו' מוסיף היא כדרשה המפורשת במקומה ולא כדרשה הנלמדת ממקום אחר, שנלמדת מן הלמד.
יב"א