סט: ולתרומה לא חששו והתנן הרי זה גיטך,
יש לתמוה, דהרי בסוגיא דידן אית לה סיבת ודאי לאכול בתרומה - מדין בת כהן, וספק עיבור, ואין ספק מוציא מידי ודאי, משא"כ בגט,הרי יש לה ודאי גט, אלא שאין אנו יודיעם באיזה שעה יחול, אבל יש סיבה ודאית להוציאה מידי תרומת בעלה, ואי אפשר לדמותה לספק עיבור.
אברהם יוסף שווארץ
לא נראה שנתינת הגט היא סיבת ודאי לא לאכול, רק חלות הגירושין היא הסיבה. וא"כ יש כאן סיבה ודאית לאכול - שהרי היא אשת כהן ודאי, וספק גירושין.
בברכה. יוסי בן ארזה
בודאי נתינת גט אינה סיבה בפני עצמה אלא חלות גירושיןן, וכמו שכתבת, ובודאי בנתינת גט על תנאי וכהנה יש לדון דהויא ספק מוציא מידי ודאי, אכן הכא איירי בנתינת גט האמורה בודאי לפעול חלות גירושין, אלא שאנו מסופקין מתי.
סו"ס חלות הגט - שהיא הקובעת - תלוי במיתה, על כן דנים את הספק על המיתה כשאר ספקות שאין בהם ריעותא בחזקה.
יב"א