"ולנדבה נמי לא חזיא להקריבה במנחת שעורים אינה כשרה אלא לסוטה ולעומר"
יל"ע בלאו הכי איך ישנה קדושתה ליקרא נדבה, והרי דוקא באשה גמירי לה דאם אינה ראויה ירעה עד שיסתאב, אבל בשאר קרבנות איך דבר שהוקדש בשביל חובה אחת ייעשה קדושה אחרת
אברהם יוסף שווארץ
עמדו על כך הגרי"ז והגריש"א ונשארו בצ"ע.
ושמא רצה רש"י לומר שלא נאמר דלב ב"ד יתנה בכל מנחת סוטה שאם תודה תהיה מנחתה קרבה נדבה. וכל המקדיש על דעת מה שב"ד יאמרו מקדיש, וכמו שמצינו בכמה מקומות כיו"ב.
יוסי בן ארזה