שמואל דוד ברקוביץ שואל:
שלום וברכה
סוכה נו:
רש״י ד״ה דל בדל כו׳ דל הסר כמו דל רגלים (ר"ה דף ז:) וכדגרסינן בריש מסכת (דף ב.) דל עשתרות קרנים איכא צל סוכה דל דפנות ליכא צל סוכה דל מעשר בהמה (ר"ה דף ז:)
צ״ע, חדא, מדוע התחיל להביא מקור מראש השנה ולא מריש המסכת. ועוד, מדוע הפסיק בין המקור מראש השנה למקור מראש השנה עם המקור ממסכת סוכות.
החותם בכבוד רב,
שמואל דוד
הכולל משיב:
י"ל שרש"י כתב לפי מה שעלה בדעתו ראשון. ומסיבה כלשהי זה סדר הדברים שעלה בלבו.
גמר חתימה טובה.
יוסי בן ארזה