בתד"ה קמחי דחיטא שדן באיזו קמחא דחיטא מדובר הכא, בסוף אומר "או בקמח שעושין משבולת שועל שמייבשין בתנור" אולם קשה לי בק"ד להבין שש"ש הוא בכלל חיטה מכיון שמשנה מפורשת דהיא בכלל שעור ולא חיטה כדאיתא במס' כלאים א,א. וצ"ב. שכמ"ה
הקטן אהרן ברכה הי"ו, מילן יע"א, איטליא
כבר העיר כן בהגהות מלא הרועים שם. ובפשטות כוונת התוס' להביא דוגמא מכעין שהיו נוהגים אצלם לעשות קמח משיבולת שועל קלויה, כמו כן אפשר בחטים. וכן משמע בתוס' ר"י החסיד (גם בתורא"ש השמיט 'שבולת שועל''). יב"א.
יוסי בן ארזה