טוביה מרקוס שואל:
לא הבנתי ממה הוא הדר ואיך מוכח מזה שלא חלק על מספר דיינים לחליצה ומיאון.
ובעיקר, למה הלכה כאותו הזוג?
טוביה מרקוס
הכולל משיב:
ממה שרבי יהודה הוזכר באותה משנה ולא נחלק על חליצה, ש"מ שחזר בו מדבריו שצריך חמשה והודה לחכמים שמספיק שלושה. ועל כן הלכה שהחליצה בשלשה. משא"כ לענין מיאון שלא חזרו בהם אותו הזוג, אין להניח שחזרו בו. ועל כן אפשר לפסוק כמותם. ורב נחמן הכריע - מסברא או מקבלה - שהלכה כמותם.
יוסי בן ארזה