בתוס' כד: דהא דהקפיד הכתוב לא לשורפו בלילה כדאשכחן בשלמים. יל"ע שהתם עדיין אינו נותר גמור עד הבוקר, אוין הואכלו חייב כרת, כדאיתא בסוף פ"ה דזבחים, ואף המחשב לאותה שעה אין הקרבן נפסל, אבל אם יבא לשורפו בליל רביעי אולי הרשות ביוד?
שוורץ
שלום,
גם אם אינו נעשה נותר עד בוקר אבל כיון שכבר נסתיים זמן אכילתו היה לנו לשורפו מיד, אילמלא שאין שורפין קדשים בלילה, דילפינן משאר הקדשים שתיכף לאכילה שריפה, כדאמרינן בפסחים שם.
פסח כשר ושמח.
יוסי בן ארזה