שמואל שואל:
אם אין זה טירחא יתירה אשמח בתשובה מאהבה.
גיטין כג:
רש״י ד״ה ואם לחשך אדם - באזנך כו׳
הנה מצינו הלשון ״ואם לחשך אדם״ כמה פעמים בש״ס ורק כאן פירש רש״י ״באזנך״ ויש לעיין מדוע דוקא כאן, ועוד מדוע צריך לפרש כלל.
החותם בכבוד רב,
שמואל דוד בערקאויטש
הכולל משיב:
רק פעם נוספת אחת רש"י מפרש 'ואם לחשך אדם'. נמצא שפעם אחת הוסיף 'באזנך' ופעם אחת לא. לא נ"ל שיש כאן איזה דיוק.
יוסי בן ארזה