שהגמרא דנה בחלק של המשנה שאומר כריכות ברה״ר הרי אלו שלו, הגמרא אומרת אמר רבה ואפילו בדבר שיש בו סימן. למה רבה משתמש במילה ״דבר״ ולא במילה כריכה כמו במשנה? רבה היה צריך להגיד ״ ואפילו בכריכה שיש בה סימן״ במיוחד שלפי הלשון הראשון רבה ורבא התייחסו למשנה במחלוקת אם סימן העשוי לידרס הוי סימן.
אברהם
אוסטרליה
יש לומר שאילו היה אומר "כריכה/כריכות שיש בהן סימן" היה יכול להשתמע שהוא מדבר רק על סימן בדבר הקושר את החבילה, כי "כריכה" משמע גם קשירה. לכן אומר "בדבר שיש בו סימן" שגם אם יש סימן בדבר שנכרך, בכל זאת הרי אלו שלו.
כל טוב,
יוסי בן ארזה