זבחים כ. רש״י ד״ה אלא מאי אית לך למימר - ״עליה״ צ״ע כוונתו בזה.
שמואל דוד בערקאוויטש
לייקווד
באמת דברי רש"י מוקשים שהרי הגמרא קאי על דבריו של רבי וראב"ש ולמה נחשוב שהגמרא איירי על סוגיא אחרת, אך נראה שהמילה "אלא" עלולה להטעות שיש כאן חזרה, ורש"י מבאר הכל הוכחה אחת שניתן לפרש את המשנה גם לדעת רבי אלעזר ברבי שמעון ולא רק אליבא דרבי.
יואל דומב
יישר כח.
עשיתי חיפוש ויש הרבה מקומות בש״ס שכתוב לשון זה ובכולם לא פירש רש״י כלום.