יז: שמא ישהו קרבנתיהם, ולעיל מצינו ניגזור שמא ישהה קרבנתיו, ומבואר דגילוח ברגל יכול להביא לידי שיהוי קרבנות?
שווארץ
חידושי הריטב"א מסכת מועד קטן דף יז עמוד ב
בעא מיניה ר' ירמיה מר' זירא עד כדי שלא ישהו קרבנותיהן. פי' ואף על גב דהשתא דשרינן להו איכא חששא שישהו גלוחן עד המועד וישהו קרבנותיהן, אפי' הכי ניחא לן דאינהו לישהו מנפשייהו ולא שנשהה אנו אותן בידים, והיינו מאי דהוה אמרינן לעיל (י"ד ב') אבל העולה מטומאתו לטהרתו ניחוש שמא ישהו קרבנותיהן קמ"ל, כלומר קמ"ל דמוטב שישהו הם ולא נשהם אנן.
בברכה. יוסי בן ארזה