תוס' ביבמות י. דנו לענין בעלת תנאי, ובין הדברים תי' דאם גירשה חוץ - או ע"מ נחשב כחוץ - כשישאנה השני יפקעו קידושי הראשון
ויש לתמוה, דדוקא בגירושי חוץ אמרינן הכי, אבל עדיין יש להקשות מקידושי חוץ, שקידשה פלוני חוץ מאחיו, ושוב קידשה אחיו ומת, דלגבי היבם הוי אשת איש מכח הראשון, ואין קידושי אחיו מועלין להפקיע הראשון
בברכת שלום רב לאוהבי תורתיך.
אברהם יוסף שווארץ
לכאורה על שאלה זו עמדו התוס' בהמשך דבריהם. ושמא לא הבנתי טוב את השאלה.
כל טוב
יוסי בן ארזה