ברש"י רד״ה ה״ג אלא הוא למה לי לכדתניא [וכו'] אבל אשם לא נאמר כו' ול"ג כל מקום שנאמר בזביחה אינו אלא לעכב דהך ברייתא לקמן היא בפירקין בדינא ר' אליעזר ורבי יהושע ול"ג ליה
ועיין הגהות הב״ח שכתב וז״ל הכי גרסינן כו׳ בזביחה הוא אינו וכו׳ ור׳ יהושע הס״ד ״ותיבות ל״ג ליה נמחק.״
אשמח בביאור כוונתו.
שמואל דוד בערקאוויטש
שלום וברכה,
כנראה כוונת הב"ח שהמלים "ול"ג ליה" מיותרות, שכבר כתב רש"י מקודם "ולא גרסינן...".
יוסי בן ארזה
הבנתי, אבל כוונת רש״י דל״ג ליה כאן משום דבברייתא דלקמן ל״ג ליה וא״כ שפיר כתב רש״י בסו״ד ל״ג ליה וכוונת הב״ח עדיין צ״ע