ז: רשד"ה אבל לא עולות,
דס"ל לבית שמאי לכם ולא לגבוה, חוץ מתמידין ומוספין שזמנן קבוע, וכל שזמנן קבוע כתיב בהו במועדו אפילו בשבת וכ"ש ביו"ט
יל"ע במה שרש"י במועדו אפילו בשבת, וכ"ש ביו"ט, והרי לא מצריכינן קרא אלא היכא שיו"ט חל בשבת וכהנה, אבל ביו"ט גופיה, הרי בכה"ג אמרה תורה להדיא להקריב, ואף בלי קרא בודאי היה דוחה?
אברהם יוסף שווארץ
תמידין אין מצוותן דווקא ביו"ט, וזה נלמד מ'במועדו'.
בברכה. יוסי בן ארזה
בודאי לתמידים בעינן במועדו בשבת ויו"ט אמנם רש"י הזכיר זה אף לגבי מוספין
אבל את ה'כל שכן' יש לפרש על תמידין, דבמוספין לא צריך כ"ש, כשאלתך.
יוסי בן ארזה